Translate

2013-11-23

Pippi Pippi hela Dagen lång

Pippi är bara Bäst!

Jag är såå gammal att jag har växt upp med Pippi. Tänk att hon fortfarande är populär än idag. 

Nu har jag fått en beställning på en klänning... en Pippi-klänning. Har tagit ett mönster från en Ottobre tidning och gjort smärre förändringar.

Så här blev klänningen 

Hoppas nu att barnen som ska använda den kommer att bli nöjd.



Pippi är snäll och så säger hon "Den som är väldigt stark måste också vara väldigt snäll"

Ha det bäst Det ska jag ha!

4 kommentarer:

  1. Åhhh, vad fint det blev!
    Tror allt den där lilla sötnosen som skall bära klänningen kommer bli jäääättenöjd!
    Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såå bra!. Det är viktigt att kunden blir nöjd. Då hoppas jag den kommer att sitta fint också. :-)

      Radera
  2. Mrc/gipagipa!
    The girls wore their dresses on a play with Pippi who said they were very nice in their dresses. So they were Popular.

    SvaraRadera

Vad tycker du? Skriv gärna en kommentar.