Translate

2013-12-09

Vinter med Snö

Andra advent har passerat  

Nu är det hög tid att tänka på julklappar 
En del är inköpt och en del håller jag på med. Såååå det kan jag ju inte visa här ännu.
Men mitt i all julstress om det nu finns en sådan, gäller det att njuta av den här tiden. Allt pyssel, mys, varma brasan, alla ljus, tända lyktor, snön som lyser upp i mörkret och  till och med kylan som biter vasst i kinderna. 

Tänk ett halvår framåt - Jaa då har vi sommar! Det är ljusgrönt på träden och då är vi hoppfulla inför sommaren. Men nog om det - Först njuter vi av den här tiden.

Innan dess ska jag sy lite blandade grejer. Har så klart köpt in massa olika tyger. Men det bruna och det gröna med bruna apor har Anna köpt in till sin lille. Ska nog bli sparkbyxor eller någon jumpsuit, kanske dregglis. Undra vad det ska bli av de andra tygerna?   
Njut av tiden och allt gott som händer
... för det gör jag :-) 

2 kommentarer:

Vad tycker du? Skriv gärna en kommentar.