Translate

2013-08-07

Jaha då var det gjort!

Ja man kan undra vad det är som gjort!

Jo jag har startat en blogg efter flera förfrågningar.

Jag får erkänna att jag startade en blogg för många år sedan (före detta århundrade), men då handlade det mest om att skapa den. Det var på den tiden då du skulle ha speciella program för att skapa sidorna.  Sen var det roliga slut - för jag är ingen "dagboksmänniska" och hade inget att blogga om. Nog om det!

Det finns så många intressanta bloggare med inriktning på pyssel och kreativitet så man kan undra återigen varför jag ska skapa en blogg.

Men Nu har jag i vart fall skapat denna blogg för att framför allt lägga ut bilder på diverse syobjekt och Skriva om vad jag syr och "pysslar" med samt visa foton jag tar

Men det kan också hända att jag rekommenderar eller skriver inlägg om andra för mig intressanta saker. Du får så gärna ge kommentarer.

Nu tänkte jag lägga ut ett collage på en väldigt fin upplevelse som skedde helgen runt 13e juli i år. 
Det var för övrigt farmor Disas födelsedag. Hade hon levt hade hon för fyllt 98 år. Om man tittar väldigt noga kan man också se ett foto i brudbuketten - på kära mor, Lilly. Men båda sitter där på sina moln och finns med oss For ever!

Händelsen ifråga skedde utanför LA dvs Landskrona. Jag var på Bröllop i Härslövs kyrka med festligheter på Fredshög. Kolla in den vackra miljön. Det var en väldigt trevlig upplevelse där familj och vänner kunde umgås en hel helg.

Tack till brudparet Marie-Therese och Marcus och alla andra ej namngivna människor för deras ofantliga engagemang för att dagarna blev toppen.

En del syddes till bröllopet men det får jag "ta" en annan gång.
Psst! Kolla in här

Bröllopsfirande på Fredshög i Härslöv 
Ha en bra dag för det ska jag ha
Fredshög, Landskrona 

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja jag håller med dig visst är lila fint

      Radera
  2. Så nu har jag gjort ett blogginlägg hos mig där jag använt din underbara bild :-) Tack för allt fint du gjort <3

    SvaraRadera
  3. Fint arbete :-)

    SvaraRadera

Vad tycker du? Skriv gärna en kommentar.