Translate

2014-03-17

Inspiration i Landets Krona

blev så inspirerad 

När jag besökte västra Skåne här omsistens. Det var verkligen vår på antågande. Det kändes så gott att få möta den lite längre ner i landet. Ja jag har skrivit lite om det tidigare... men här kommer mer. 

Vi besökte bla Sia Outlet butik Lilla Lustgården i Landskrona. De har alltid rabatterade priser. Kolla in bilderna. Jag får känslan "Man dvs jag vill nästan ha allt". Deras utbud varieras så klart från gång till annan. Det rosa bordet med stol kostade 500 kronor.. Tycker jag var ett bra pris.





Denna gången besökte jag inte Petör i Landskrona och köpte mina favoritljus. Där finns för övrigt många fina saker förutom blommor till mycket bra priser. Där finns  dessutom trevlig personal - vilket jag alltid uppskattar. 

Vi hann även med ett besök på bokhandeln i Landskrona. Där fanns några "Vill-ha-böcker".
   

Fanns massa trevliga tips!

 SÅ många fina bilder och tips

Det finns en rolig liten butik med barnkläder i Landskrona som heter Butik Mini. De säljer massa olika kända märken som Geggamoja. 

 MEN de säljer fra lokalmärket Buppa Brand kläderDet tycker jag är kul! Man ska verkligen uppmuntra alla egna kreativa initiativ. 
 


Har jag berättat att jag fick en IPL LenHud i Helsingborg. Hur som helst här är hudterapeuten som har utfört jobbet. Hon är ju bara bäst!



Vi skulle ju även ta hand om en liten pajk. SÅ det blev till att promenera runt i Magnarp. Blåste gjorde det - Men gott var det eftersom det doftade hav och vår. 





Jo men vi besökte ju Vejby Loppis som jag har nämnt om tidigare. Så roligt ställe. Fick ju med mig mitt nya bord, som är gammalt. Den här fick inte stå kar länge på Loppisen. Kolla in här på Livet som Anna 



Jo jag har sytt!  Fick bli lite kläder till Chou chou som har blivit kille enligt den lilla ägarinnan. Chou chou var tjej från början men konverterade då ägarinnans lillasyrras docka var kille. 

Men får nog sy långärmat till Chou chou eftersom de dockorna har tyg en bit ner. Ser inte lika roligt ut då. 
Ja det stämmer Här har spilltyg nyttjats. Man tager som sagt vad man haver. 

Ha en bra dag för det har jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du? Skriv gärna en kommentar.