Translate

2013-10-03

Lilla ärtans syalster

Mycket har blivit sytt och handarbetat genom åren

Framför allt till mina egna barn, till andras men självklart till mig själv också.

Jag syr mest för det är roligt, inspirerande och avkopplande och säkert någon annan orsak också.

Här kommer några bilder på det jag har sytt och virkat si så där det senaste åren/året
Ballongkjol. Mönster från Ottobre
en till Klänning Mönster från Ottobre

Klänning mönster från Ottobre
 
Barbaskön (Barbouille), en liten svarthårig kille som är intresserad av konst. Jag sökte runt på nätet och hittade den här sidan som jag kan rekommendera för er virkintresserade. Tack Pia.


Hello Kitty Halsduk Tog faktiskt mönstret från den här underbara sidan Det är massa fel i den men om du är hyfsat bra på virkning löser du det hela ändå.  Hello Kitty Halsduk
 

Här kommer en klänning till Även detta mönster från Ottobre. Finns upplagd på den här bloggen.

 Ha en bra dag för det ska jag ha ...
och glöm inte av att fira 4 oktober Kanelbullens dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du? Skriv gärna en kommentar.